17 lipca 2006

Blog przeniesiony!

Witajcie na nowym blogu :)

Przeniesienie wszystkich postów zajęło mi kilka dni. Wraz z postami przeniosłem Wasze komentarze, za wyjątkiem próśb o "komcia na blogasku". W przypadku postów zachowana jest chronologia. W komentarzach nie dało się zachować oryginalnych dat. W najbliższym czasie możecie spodziewać się tutaj zmian kosmetycznych ale ogólny kształt pozostanie taki jak teraz.

Dziś jeszcze nie będzie tekstów o naszych czasach i obyczajach. Dziś napiszę dlaczego przeniosłem bloga z onetu?

Powody są następujące:

  1. małe możliwości konfiguracji strony
  2. siermiężnie wyglądające szablony blogów
  3. przygody ze "znikaniem" posta w 10 minucie jego edycji
  4. ohydne reklamy, które zasłaniają tekst
  5. konieczność posiadania konta pocztowego na onet.pl
  6. chmary znudzonej młodzieży żebrzącej o kometarze
Generalnie blog.onet.pl to dobry starter i nic poza tym.
Mam nadzieję, że nowy blog Wam się spodoba. Piszcie swoje opinie.

3 x skomentowano. Wpisz swój komentarz!:

Anonimowy pisze...

Cześc,
gratuluje męskiej decyzji i mrówczej pracy przy przenoszeniu bloga. U mnie już uaktualniłem linki do twojego bloga.
No a teraz czas: siać, siać, siać :)

Anonimowy pisze...

jak powiedzialby klasyk czarzasty: niezle sobie imperium pobudowales, nie ma co.

Anonimowy pisze...

Wygląda świetnie, obsługuje tagi html w komentarzach, i nie będzie spamu... :)
O treść się nie martwię ;)