10 kwietnia 2007

smartur | blog - reborn

Witam ponownie. Miało nie być bloga, ale będzie. W innej formie i według założeń innych niż dotychczas. Mniej (albo raczej prawie wcale) polityki. Więcej o necie i gadżetach. Będą foty prosto z życia, z czasem może własne wideo. Będą też... przepisy kulinarne. Mam na nie pomysł :) Zbędne rzeczy idą na śmietnik. Posty będą otagowane, co ułatwi nawigację. Starych i nowych czytaczy proszę o uwagi.
smartur | blog - reborn
.

5 x skomentowano. Wpisz swój komentarz!:

Arqs pisze...

BRAWO!!!
Zapowiada się ciekawie i smacznie :)
To najfajnieszy, dzisiejszy news.

Anonimowy pisze...

jako twój drugi największy fan po arqs tez się bardzo cieszę - zwłaszcza na te przepisy, tyle tylko, że żona mnie na odchudzanie wysyła :)

Anonimowy pisze...

no super. Nie zaglądałem tu do Ciebie po tym jak poinformowałeś nas o zakończeniu "działalności" a tu proszę miła niespodzianka. Witam ponownie w takim razie ;-)

Anonimowy pisze...

A i alianci trochę mnie zkoczylasami. Zmieniłeś upodobania? może sie mylę ale uważałem Cię za zwolennika PO a nie SLD. ;-)

smartur pisze...

-> Andrzej

Masz rację, nadal jestem sympatykiem PO, choć przyznam, że z różnym natężeniem ;)

A z tymi upodobaniami to jest tak, że nie zastosowałem klucza sympatii politycznych czy też podobieństwa poglądów. Chciałem, by blog stracił wcześniejszy charakter polityczny.

Chodziło mi raczej o wyróżnienie tych bloggerów, których teksty wywołują moją reakcję "O, dobrze mówi koleś!". Co więcej - te linki będą się zmieniać w zależności od chwilowego kaprysu :)