25 czerwca 2007

Smok w Beskidzie Śląskim

9 x skomentowano. Wpisz swój komentarz!:

Tomek Broszkiewicz pisze...

bardzo fajne zdjęcie, dalej fotografujesz komórką?

smartur pisze...

Akurat to zdjęcie nie jest zrobione komórką, tylko Canon'em A640. To taki wychodzący model, który ma bardzo ciekawe możliwości i właśnie uczę się nim robić zdjęcia :)

Anonimowy pisze...

Łał łał łał, Artur, no no...
A ja właśnie sobie zamówiłem coś takiego. Jak szaleć to szaleć.

smartur pisze...

-> Olgierd

Fajny ten obiektyw. Wyczytałem, że dobrze nadaje się do makrofotografii. Czekam zatem z niecierpliwością na efekty wypadów w plener :)

Tomek Broszkiewicz pisze...

fajny aparat, też kiedyś miałem powershota

smartur pisze...

Olgierd na swoim blogu oznaczył ostatnio podkrzewina szarego i tym samym zmobilizował mnie do roboty :)

Głowy nie dam, ale jest to chyba gąsienica rośliniarki.

Anonimowy pisze...

eej...fajna Ci ta glizda wyszła. glizdy mają taki plus, ze nie uciekają zbyt szybko tak jak koniki polne albo motyle. pozdrawiam i do zobaczenia:)

smartur pisze...

-> mała ewa

No właśnie - robienie zwierzaków jest dla mnie straszliwie trudne. Dlatego najczęściej robię liście :)

Anonimowy pisze...

"w liście" ;-)))))))))