4 stycznia 2008

Niedźwiecki znów na liście

Bawiłem się dziś znakomicie :)

Zerowe wydanie Listy Przebojów Marka Niedźwieckiego było podstawą tej zabawy. Radio Złote Przeboje (należące do Agory :) ) przygarnęło Niedźwiedzia i - mam nadzieję - przygarnie sporą grupę słuchaczy starej 3-kowej listy przebojów. Obecnie "spisiałej" 3-ki nie ma już sensu słuchać. No bo dla kogo? Dla Karnowskiego?

Bawiliśmy się w kilku miejscach jednocześnie:

- 90,4 fm - częstotliwość Złotych Przebojów. Wiem, wiem, te cyferki obowiązują tylko we Wrocku. Częstotliwości innych miast znajdziecie w necie. Szukajcie pilnie - Złote Przeboje dają czadu nawet w Jeleniej Górze,

- forum - na forum byliśmy na początku, zagrzewając Niedźwiedzia do boju w tym wątku. Po napisaniu paru postów wysłałem do niego maila z pytaniem o obecność niejakiej Aliny z Koszalina. Nie odpowiedział dziad... Ale Alina była :)

- nieoficjalny czat - który odpalił Michał. Świetne miejsce dla średnio-szybko-piszących oraz szybko-piszących fanów LISTY. Tutaj przeszła większa grupa fanów listy. (Archiwum czata Michał obiecał udostępnić niebawem). Za tydzień odpalimy NOWEGO-LEPSZEGO czata. Dostępny będzie dla wszystkich - nawet dla tych, którzy nie lubią debilnej nazwy "Radia Złote Przeboje",

Naturalnie w tle mieliśmy odpaloną Naszą-Klasę. Niestety zamiast znajomego Pana Gąbki pojawił się komunikat o krytycznym błędzie w konstrukcji Wszechświata. Po ulepszeniu serwerów prysł dawny czar Naszej-Klasy ;) Pozdrowienia dla innych słuchaczy (Dżastin), których widziałem na GG :)

4 x skomentowano. Wpisz swój komentarz!:

Anonimowy pisze...

Właśnie miałem słuchać i zapomniałem. A tak przy okazji szkoda trójki - słuchałem jej od dziecka. Z tym że jej agonia jak dla mnie zaczęła się dużo wcześniej niż zpisowienie.

smartur pisze...

@brocha

To fakt, też słuchałem trójki od dziecka. I na początku było to absolutnie najlepsze radio. Późniejsze zmiany były raczej na gorsze. Jeśli coś zmieniało się na lepsze, to był to come back do poprzednich pomysłów.

Anonimowy pisze...

Katuje mnie "koleżanka" z pokoju w pracy Złotymi Przebojami teraz codziennie. Niestety chyba nie można zrobić fajnego radia z samych przebojów - to sie po prostu robi nudne. A trójka to jeszcze na przełomie lat 90/00 było jedyne, które, że nie dość, że grało różną muzykę to niekoniecznie kawałki z singli, ale teraz to też się zmienia.

Anonimowy pisze...

Trójka najbardziej zeszła na psy za czasów dyrektorowania tego gościa, co przedtem był korespondentem tv w Rosji.
Próby ścigania się radia publicznego z komercyjnymi zawsze kończy się żałośnie.
IMO, Trójka Skowrońskiego jest lepsza.
A propos przygarniania Niedźwieckiego: jak na mój gust, to trochę to przygarnianie Agorę kosztowało